CICLO DE CINE COLEXIOS MAIORES
CINE FORUM COLEXIOS MAIORES DE SANTIAGO: Longametraxes dirixidas por mulleres.
Visionado e análise de 4 longametraxes dirixidas por mulleres.
Actividade formativa que combina o cinema coa reflexión crítica.
CINE FORUM COLEXIOS MAIORES DE SANTIAGO: Longametraxes dirixidas por mulleres.
Visionado e análise de 4 longametraxes dirixidas por mulleres.
Actividade formativa que combina o cinema coa reflexión crítica.
O primeiro ciclo que teremos este ano, será de cine Colombiano, en colaboración coa Embaixada de Colombia en España.
Este Xóves día 9 ás 20:00 no Auditorio da Illa de Arousa, proxectaremos o filme JERICÓ, EL INFINITO VUELO DE LOS DIAS.
A través dun itinerario sensible e musical tecécense encontros e conversas entre as mulleres de Jericó, en Antiquia, Colombia, de diferentes idades e condicións sociais. Unha a unha vanse revelando as súas historias de vida, os seus espazos interiores, o seu sentido do humor e a súa sabedoría.
Para esta noite de Halloween, no Cine Clube Tui, temos unha película de zombis xaponesa, na que nada é como parece. Unha producción de terror de baixo orzamento convírtese nun verdadeiro inferno cando zombies reais irrumpen na rodaxe. Ou alomenos eso parece. Nesta intelixente cinta sobre cinema no cinema, tras un disfraz de película de serie B escóndese un canto á paixón da xente que intenta facer cine contra toda adversidade, quen non compromete a visión artística sen importar o valor que os demáis lle dean ó producto final. Todo iso, con zombis e unha boa dose de horror e risas.
One Cut of the Dead é unha película de zombis, como nunca viches. Para esta sesión de Halloween do cine-clube decidimos optar polos zombis xaponeses máis aloucados, nunha cinta na que a grabación dunha película de terror convírtese nunha pesadilla verdadeira. Unha divertidísima ficción na que todo o que sucede pretende enganarte, unha intelixente comedia disfrazada de película de horror de serie B, que despóis dunha primeira media hora predecible, vólvese do revés e non deixa de sorprender.
Entrada xeral de 4,5€ , Entrada para socios de 2€.
Proxección inaugural do Cine Club Tui, entrada de balde ata completar aforo.
Un clásico de Woody Allen. A fantástica historia da personaxe dunha película da era dourada de hollywood, que sae da pantalla tras enamorarse dunha Mia Farrow do mundo real, en medio da grande depresión Americana, serve para falar da nosa relación coa grande ilusión do cine e a nosa necesidade de vivir, por un par de horas, no mundo imaxinario do cinema.
Unha película perfecta para arrancar o noso proxecto de Cine Club.
Miss Ledyia (José Gil, 1916) Noticiario nº 15 (Vicus Films, 1929) Imaxes de Castelao en Buenos Aires (Eligio González, 1972) Sesión centrada na figura de Castelao con varias películas en que fai acto de presenza. Primeiro co seu breve cameo en Miss Ledya, a primera ficción rodada en Galicia que se conserva. Logo coa súa aparición nunha das noticias que recolle un dos Noticiarios de Vicus Films. Finalmente, cunha recompilación de diferentes imaxes do seu exilio en Arxentina.
Aos trinta, Jenifer comeza a indagar sobre as súas orixes, consciente unicamente de que a súa adopción en España está relacionada coa traxedia de Armero, provocada polo volcán Nevado del Ruiz en Colombia, e de que existe a posibilidade de que a súa nai aínda estea viva. Con estas pistas, inicia unha investigación que a leva ao seu país natal, onde coñece a diferentes persoas que a axudan a descifrar o seu pasado. A súa viaxe culmina cando, por casualidade, coñece a alguén que cambia a súa realidade para sempre.
Matías Piñeiro, logo de acometer 7 adaptacións de Shakespeare na súa carreira, lánzase en Tú me abrasas a trasladar en imaxes e sons un capítulo dos Diálogos con Leucó de Cesare Pavese: Espuma de mar. Nese breve texto a poeta grega Safo mantén unha conversa coa ninfa Britomartis. O desexo de morte da intelectual helena, que a leva a botarse ao mar, resoa no propio suicidio do escritor italiano nun hotel de Turín. A lírica de Safo, tal como a coñecemos nos nosos días, resulta fragmentaria, pois non lograron atoparse manuscritos completos da súa obra.
Percorreremos o cine de Matías Piñeiro a partires da súa particular aproximación aos personaxes femininos das obras de Shakespeare e o seu interese por indagar entre as complexas e apaixonantes relacións entre o texto, a súa poética e a imaxe, mais tamén falaremos con el sobre o seu xeito de traballar sempre en colaboración cun mesmo grupo de actrices e compañeiras ou sobre a súa procura de formas alternativas e fóra do circuíto para producir os filmes.
Proxección posterior dos filmes de Matías Piñeiro 'Prefacio para el Dialoguito' y 'Tú me abrasas'.
Nesta terceira mesa abordaremos os retos e posibilidades da produción e a distribución cinematográfica desde unha perspectiva de xénero. Trataremos os modelos e as estratexias de comunicación que se poñen en marcha nestas etapas esenciais da vida dunha película, compartindo experiencias concretas e formas de traballo para analizar como evolucionou a industria nos últimos anos.
Proxección posterior de 'Los Tortuga' (Belén Funes, 2024).